Autorun Virus Remover v3.2 Full Keygen



Autorun Virus Remover v3.2 Full Keygen
Salam pembaca OMG Hackers yang dihormati. Kali nie saya nak share dengan anda-anda semua sebuah antivirus (opss Anti Virus ke?) Yups iainya memang boleh digelar anti virus tapi bukan semua jenis virus tau. Ia hanya detect virus-virus autorun/.inf sahaja yang tidak dapat didetect oleh AV yang lain. Lebih info? baca bawah nie. =)


Buang virus Autorun & Autorun.inf Mudah dan Kemas 
  

Adakah antivirus anda tidak boleh membuang virus autorun & autorun.inf dalam sistem anda atau peranti storan USB sepenuhnya? Atau pun mereka tidak boleh mengesan virus? 
Autorun & autorun.inf virus merupakan jenis baru virus / trojan, kebanyakan produk antivirus biasa seperti Kaspersky, NOD32, Avast, AVG boleh lakukan sedikit tentang jenis ini virus / trojan. 
Autorun Virus Remover menggunakan teknologi proaktif untuk selama-lamanya membuang virus autorun & autorun.inf, ia juga boleh menyekat mana-mana virus autorun / autorun.inf yang cuba untuk menjangkiti sistem melalui pemacu USB (pendrive, cakera keras luaran, iPod, dll). Apa yang anda perlu lakukan adalah hanya mengklik butang imbasan daripada Autorun Virus Remover. 

Ciri-ciri 
100% perlindungan terhadap mana-mana program berniat jahat melalui storan USB.Autorun Virus Remover 3.2 Build 0818 menggunakan teknologi proaktif yang inovatif untuk menghalang ancaman melalui pemacu USB. 
Penyelesaian terbaik untuk melindungi komputer offline. Autorun Virus Remover 3.2 Build 0818 menggunakan teknik pengesanan proaktif, tidak memerlukan kemaskini tandatangan, dan menutup tetingkap kelemahan kiri terbuka oleh reaktif lain, tindak balas berasaskan tandatangan. 

Perisian antivirus terpantas dan terkecil di dunia. Dengan Autorun Virus Remover 3.2 Build 0818, ia tidak perlu untuk mengorbankan kelajuan untuk pengesanan dan pengimbasan, dan merupakan salah satu aplikasi antivirus terkecil. 

100% serasi dengan semua perisian. Ketidakserasian antara program antivirus adalah satu isu. Dalam kebanyakan kes, memasang dua program antivirus daripada vendor yang berlainan pada satu mesin (untuk perlindungan meningkat) adalah teknikal mustahil, kerana kedua-dua program ini akan mengganggu fungsi setiap. Walau bagaimanapun, Autorun Virus Remover 3.2 Build 0818 adalah 100% serasi dengan semua perisian, termasuk Windows Vista.

Download Here

Related Post

Autorun Virus Remover v3.2 Full Keygen Unknown Rating: 5 Tuesday 19 February 2013

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...